دانلود Fall Weiss – بازی نقشه حمله

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

دانلود بازی ونرم افزار کامپیوتر و اندروید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
Seyd Mahdi Mosevi
10:27
یک شنبه 24 اسفند 1393

دانلود Fall Weiss - بازی نقشه حمله

به طور کلی، بازی Fall Weiss از قسمت های  Third Reich, Soviet Union و Poland تشکیل شده و برای هر کدام از آنان، داستانی ساده ولی جالب در نظر گرفته شده است. اگر وارد مورد اول شوید، هدایت لشگریان آلمان ها را بر عهده می گیرید که برای کشور گشایی تلاش می کنند. اگر با این گروه همراه شوید، روز به روز بر گستره حکونتتان افزوده خواهد شد و بر طبق تاریخ، عواملی نیز باعث از دست رفتن چندین سرزمینتان توسط بیگانگان خواهند شد.

 

اما در دسته دوم برای زنده ماندن و فرار از دست نیرو های بیگانه می کوشید و از هر راهی وارد می شوید تا گروهتان از بین نرود. این گروه در Fall Weiss به سوسیالیزم اعتقاد دارند و به خاطر این عقیده در سال ۱۹۲۰ تا پای نابودی هم رفته بودند ولی بعد از حدود ۱۹ سال بازگشته اند تا انتقام بگیرند. اگر برای شروع بازی نقشه حمله، دسته سوم را انتخاب کنید، با ارتش کشور لهستان همراه خواهید شد که قصد پیروزی در برابر دو قدرت برتر اروپایی را دارند. بهترین و قدرتمندترین سواره نظام ها در این ارتش هستند و اگر استراتژی شما با این سربازان سریع به ثمر می نشیند، حتما با کشور لهستان کار را آغاز نموده و خاتمه دهید. همان طور که اشاره شد، هر رژیم در بازی Fall Weiss دارای ویژگی های خاص خودشان می باشند و این بسنگی به بازیکن دارد تا کدام یک را ترجیح دهد و با آنان به نبرد برود.

حجم فایل : ۳۳۱.۲۰ مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir


تعداد بازدید از این مطلب: 238
بازدید : 238

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به آموزش نصب بازی وبرنامه کامپیوتر و نصب بازی و برنامه اندرویدو مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر